Nerajohn - osobní stránky

Kolik je Janů Přibylů?

15.01.2010 08:38

 

Jan Přibyl - kolik nás je ?
 

Loni se mi stala taková zajímavá věc. Na veslařských závodech v Lysé nad Labem jsem potkal člověka, který se jmenuje stejně jako já a navíc se narodil ve stejném roce, jen o měsíc později. Na rozdíl ode mě ale vypadal  tento " Jožan " z Ústí nad Labem tak o 5 let a o 10 kilo těžší. Chvilku jsme si dokonce popovídali, leč nápad se závodem na dvojskifu pro popletení rozhodčích a diváctva se asi neujme, protože moje veslařské schopnosti jsou přinejmenším ubohoučké. Napadlo mě tak trochu si zagooglit a najít další Jany Přibyly. Kdysi byl jeden Jan Přibyl ředitelem České pošty, jenže to dnes už asi při kvalitě tohoto podniku neplatí. Démon posledních měsíců, Facebook, pak při zadání jména Jan Přibyl dlouze zachrochtá, aby vychrlil hned 10 Janů Přibylů, naštěstí s tím nejlepším v čele. Většinou se ale jedná o děti anebo dorostence bez větších životních úspěchů. To Jan Přibyl z Chomutova se stal dokonce nejlepším sportovcem Chomutovska v roce 2007. Škoda jen, že je to softballista, což je sport, který ale opravdu nemusím. To na Masarykově univerzitě v Brně učí jakýsi Mgr. Jan Přibyl, Ph. D., v jakémsi národním centru pro výzkum biomolekul. Další Jan Přibyl prodává počítače na pražském Chodově, jiný je zase restaurátorem uměleckých památek na Českobrodsku, další uměleckým kovářem ve Spáleném Poříčí na Plzeňsku (ha - že by fanoušek Plzně jako já ???), jeden je dokonce členem jazzové skupiny na Olomoucku, která se jmenuje Jan Přibyl Quintet. Prostě, našlo by se ná po naší zemi habaděj.
 

 

© 2009 Všechna práva vyhrazena by Nerajohn

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode